14 weken na het voorstel! - Reisverslag uit Dussen, Nederland van Henri en Mariëtte Dekker - WaarBenJij.nu 14 weken na het voorstel! - Reisverslag uit Dussen, Nederland van Henri en Mariëtte Dekker - WaarBenJij.nu

14 weken na het voorstel!

Blijf op de hoogte en volg Henri en Mariëtte

06 November 2014 | Nederland, Dussen

Woensdag was het 14 weken geleden dat we het voorstel hebben gekregen van onze lieve Micha!
In de tussentijd zijn we verhuisd en is ons huis (redelijk) klaar.
Micha's kamertje staat op 'm te wachten!

Gelukkig hebben we een aantal keren foto's gekregen van Micha.
Dat is echt ontzettend leuk! Iedere keer is hij weer zoveel veranderd op de foto's.
Helaas is het heel onzeker wanneer we eindelijk naar Micha toe zullen mogen. Dit kan best nog een paar maanden duren, maar er kan ook morgen gebeld worden! Dit hangt af van de rechtbankprocedure die nog gevoerd moet worden in Taiwan. We kunnen de nieuwe rechter treffen, die de rechtszaken afgelopen voorjaar en zomer heel snel liet verlopen, maar we kunnen ook toch de oude rechter hebben, of er kan op een andere manier wat oponthoud zijn.
Op dit moment vinden we dit best lastig. We willen zo graag naar 'm toe!! Maar.... we weten.... ons wachten wordt beloond!

Als we straks gebeld gaan worden dat we Micha mogen ophalen, zijn onze tickets en is het hotel al geboekt door Stichting Meiling (onze adoptieorganisatie). Waarschijnlijk hebben we dan nog zo'n 2 weken de tijd om hier thuis alles te regelen, en vliegen daarna naar Taiwan.
Daar zullen we, naar alle waarschijnlijkheid, ongeveer 4 weken blijven.

We zullen deze blog de komende tijd bij gaan houden om jullie op de hoogte te houden van de ontwikkelingen rondom de komst van Micha.
Hopelijk kunnen we snel schrijven dat de reis geboekt is!!

• 30 Oktober 2014 - 17:09

Mama En Papa:

Hoi lieverds,
    Wij hopen met jullie mee dat het telefoontje om Micha op te mogen halen snel zal komen!!!
    Liefs papa en mama

• 06 November 2014 - 19:46

Rian:

Wat leuk, een reisblog! Fijn dat ook wij jullie reis straks mee mogen beleven. We zijn wel heel benieuwd hoor.

• 06 November 2014 - 19:54

Tante M.:

Wat leuk dat jullie een blog gaan bijhouden!
    Kunnen we met elkaar jullie volgen in deze spannende tijd.
    Nee, jullie kunnen nog niet aftellen zolang er nog geen afreisdatum is, maar weet dat we met jullie meeleven en dat die datum toch steeds dichterbij komt.

Lieve groet,
    tante m.

• 07 November 2014 - 10:55

Ronald,Alinde En Marijn Lier:

Wij hopen dat jullie heel snel een berichtje krijgen om af te reizen! En jullie Micha in julie armen mogen sluiten!
    Veel sterkte met wachten.
    Liefs Ronald Alinde en Marijn

• 07 November 2014 - 16:27

Aart En Ina:

Hoi Henri en Mariette

Het begint nu te korten hoor, nog wel ff spannend voor jullie maar uiteindelijk zien jullie Micha!
    Wij lezen graag met jullie mee en zijn ook erg benieuwd naar jullie verhalen.
    Lieve groetjes van Aart en Ina

• 10 November 2014 - 15:13

Mira Van Ooijen:

Nogmaals dank dat ik met jullie mee mag lezen met deze spannende 'reis'.

Aan de foto van Micha te zijn is hij er ook helemaal klaar voor om jullie te ontmoeten. Wat een mooi ventje zeg...

Liefs Mira

• 11 November 2014 - 10:33

Tiem En Atie Meijer:

Hoi Henri en Mariette.

Wat leuk dat wij jullie kunnen volgen. We zijn benieuwd naar jullie verhalen. We hopen dat jullie op korte termijn af kunnen reizen om Micha op te halen. Heel spannend. Veel sterkte en geduld toegewenst

Tiem en Atie.

• 11 November 2014 - 15:09

Opa En Oma Treffers.:

Ha Mariette en Henri wat leuk dat wij met jullie mee kunnen leven als jullie in Taiwan zijn.Wat een blijdschap als jullie straks met jullie Zoontje op Schiphol landen en dan de hele Familie jullie Feliciiteren . Wat een vreugde zal dat zijn

Groetjes van Opa en Oma.

• 12 November 2014 - 21:07

Elise:

Heej Neef en Mariette,

Wat leuk, jullie blog, kunnen we nog meer met jullie alle 3 meeleven!
    Zit nu Met open armen te kijken; kippenvel...
    Hoop dat jullie snel in het vliegtuig kunnen stappen!!

Liefs Elise.

• 12 November 2014 - 21:46

Joke:

Mariëtte en Henri,

Het is te hopen dat jullie snel bericht krijgen dat je Micha op kunt halen, het is wel spannend nu
    maar je moet maar denken het komt steeds dichterbij.
    Leuk dat we jullie kunnen volgen op deze spannende reis. Veel geluk geluk toegewenst.

Liefs,
    Joke

• 26 November 2014 - 19:45

Margreet:

Wat een mooie kinderkamer krijgt Micha, heel leuk! En wat is het een vrolijk ventje, lachend op alle foto's, heerlijk, dat gaat helemaal goed komen! Je bent al "verliefd" als je zijn foto's ziet, in het echt kan dat gevoel alleen maar sterker zijn! Groetjes Margreet