Eindelijk.....we mogen naar Micha!! - Reisverslag uit Dussen, Nederland van Henri en Mariëtte Dekker - WaarBenJij.nu Eindelijk.....we mogen naar Micha!! - Reisverslag uit Dussen, Nederland van Henri en Mariëtte Dekker - WaarBenJij.nu

Eindelijk.....we mogen naar Micha!!

Blijf op de hoogte en volg Henri en Mariëtte

14 November 2014 | Nederland, Dussen

Vanmiddag zijn we gebeld door Ciska van Stichting Meiling (onze adoptiestichting) en zij vertelde ons dat we naar Micha toe mogen!
De Court Hearing (rechtbankzitting) staat gepland voor woensdag 3 december en daar moeten wij bij aanwezig zijn.
Het weekend voor 3 december, dus 29 of 30 november, vliegen we naar Taiwan! Ciska wilde ons dit al even laten weten, zo voor het weekend. Maandag worden de tickets geboekt en horen we wanneer we precies gaan vertrekken.

We zullen ongeveer 4 weken in Taiwan blijven, daar zitten dus waarschijnlijk de feestdagen bij. Maar..... we zijn dan lekker met z'n drieën!

Wat een pak van ons hart! We mogen naar Micha!!!
Nu kunnen we alles echt gaan voorbereiden: koffers pakken, eten voor Mariëtte kopen, spulletjes voor Micha die mee moeten uitzoeken, zorgverzekering regelen, consultatiebureau bellen, cadeautjes maken voor de verzorgsters in het kindertehuis, enz. We zijn nu lijstjes aan het maken voor wat er allemaal nog moet gebeuren. Gelukkig hebben we van Meiling uitgebreide brochures gekregen over de voorbereiding en het verblijf in Taiwan.

Nog 2 weekjes, Micha, dan komen we naar je toe!

Blij met jou, zo blij met jou!
Niet uit mijn buik, maar wel in ons hart!
Blij met jou!

• 14 November 2014 - 19:31

Papa En Mama Den Bok:

Super goed nieuws!!!!
    Eindelijk mogen jullie nu snel naar Micha toe!!!
    Veel sterkte met alle voorbereidingen!!
    Liefs papa en mama den Bok

• 14 November 2014 - 19:38

Martin En Rian:

WOUW, wat geweldig!!!!! En ook wel spannend denk ik. Veel succes met alle voorbereidingen.

Groetjes van Martin en Rian.

• 14 November 2014 - 19:49

Joke:

Geweldig goed nieuws , nu begint het echt af te tellen, nog enkele weken dan kunnen jullie hem in je armen sluiten, in je hart zat hij al langer.

Toen ik werd geboren
    nam God je bij de hand,
    daarom ging je niet verloren
    in dat verre , arme land.
    Daarom mogen jullie zich over dit kindje ontfermen.
    Sterkte bij de voorbereiding.

Groetjes,
    Joke

• 14 November 2014 - 20:16

Tiem & Atie:

Hallo Henri en Mariette.

Eindelijk.......Geweldig nieuws. Veel sterkte bij de voorbereiding. Nog even geduld en dan kun je eindelijk je zoontje Micha in de armen nemen.

Groetjes.

Atie & Tiem Meijer.

• 15 November 2014 - 00:54

Els En Kees:

Hallo Mariette en Henri,

Wat een geweldig nieuws. Daar hebben jullie zo lang op gewacht en 'opeens' is het zo ver. Twee weken zijn zo voorbij, zeker met alle voorbereidingen die jullie moeten treffen.
    We zijn in gedachten bij jullie. Heel veel plezier in ieder geval. Geniet ervan!!

Groeten, Els en Kees

• 15 November 2014 - 03:11

Ronald,Alinde En Marijn Lier:

hoi Henri en Mariëtte,
    Wat een fantastisch nieuws! We zijn heel erg blij voor jullie..
    Eindelijk is het lange wachten voorbij, nog een paar weekjes en dan mogen jullie echt Micha s papa en mama zijn! Dat worden vast heel bijzondere feestdagen voor jullie!
    Veel plezier met de voorbereidingen (kan je best druk mee zijn hoor:)
    Liefs Ronald - Alinde - Marijn en Wan Zhong

• 16 November 2014 - 10:34

Melanie:

Dat is fijn! Wat een bijzondere feestdagen zullen jullie hebben....

• 16 November 2014 - 11:38

Marga & Family:

Wat een ontzettend mooi en goed nieuws hebben jullie gekregen!
    Wat heerlijk allemaal om naar uit te zien. Bijna op reis nu. Wat zal dat veel indruk gaan maken.
    Veel succes en veel sterkte met deze laatste weken.
    In onze harten leven we met jullie mee!
    Veel liefs,
    Marga, René, Aiden & Milo

• 18 November 2014 - 14:14

Angelina:

Mariëtte je loopt helemaal te stralen in de school en gelijk heb je, want met zulk nieuws kan je de hele wereld aan! Met de feestdagen zijn jullie met z'n drietjes, eindelijk!
    Succes met alles hoor en genieten!
    Lieve groetjes Angelina

• 19 November 2014 - 22:32

Arianne:

Wat fijn dat het eindelijk zover is. Vanavond naar "met open armen" gekeken.
    Dat gaat een hele bijzondere reis worden........en dan samen met jullie zoon weer naar huis!
    Veel geluk gewenst met Micha!
    Ben en Arianne

• 22 November 2014 - 12:24

Barry En Wieneke:

Wat leuk om zo te mogen volgen!!
    Geniet van alle indrukken en eerste tijd met elkaar als gezin!!
    Groetjes van ons

• 24 November 2014 - 10:12

Liesbeth En Henk:

Henri en Mariëtte,
    Het oude jaar sluiten jullie hopelijk liefdevol af nu Micha tastbaar in jullie leven gaat komen. Wat een mooi vooruitzicht en wat een dankbaarheid dat jullie straks terug mogen keren als ouders van zoon Micha. We wensen jullie een goede reis toe met de Engel als begeleider.
    Hopelijk is er tijd om ons te blijven informeren.
    Warme groet.
    Liesbeth en Henk

• 24 November 2014 - 19:16

Robbert En Cirsten:

Henri en Mariette,

Nog een paar dagen en dan gaat het grote avontuur echt beginnen... Jullie gaan echt op weg naar Micha. Wat bijzonder om mee te mogen lezen op jullie blog. We gaan jullie volgen. In gedachten gaan we een beetje mee met jullie op deze fantastische reis.

We wensen jullie een goede vlucht en boven alles succes en veel plezier. Na de rechtszaak, want dan is alles rond, genieten van elkaar en van jullie kersverse gezinnetje.

Groeten Robbert en Cirsten

• 26 November 2014 - 20:04

Theunis En Cora:

Heel mooi en bijzonder om dit mee te mogen maken! Wel heel spannend ook!
    Een hele goede reis en een hele fijne tijd toegewenst met z'n 3-tjes.
    Wij leven en reizen met jullie mee, en denken veel aan jullie!

Lieve groetjes, Theunis, Cora, Hugo en Stefan