Nog 3 nachtjes! - Reisverslag uit Dussen, Nederland van Henri en Mariëtte Dekker - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes! - Reisverslag uit Dussen, Nederland van Henri en Mariëtte Dekker - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes!

Blijf op de hoogte en volg Henri en Mariëtte

26 November 2014 | Nederland, Dussen

Zaterdagavond gaan we vertrekken naar Taiwan! Nog 3 nachtjes slapen!
We zijn druk bezig met het pakken van de koffers (en dat is een hele klus, 2 koffers voor 3 mensen, voor 4,5 week!), met traphekjes ophangen, alles regelen en nog veel meer. Maar... het einde komt in zicht!

Zaterdagavond om 20.45 uur vertrekken we met de KL807 naar Taipei, daar zijn we dan 's zondags om 8.50 uur (15.50 uur plaatselijke tijd).
Daarna gaan we naar ons hotel waar we een appartement met een aparte slaapkamer en een woonkamer en keukentje hebben.
Dorien Blokker gaat als Meilingbegeleider met ons mee en zal tot donderdagavond bij ons blijven. Heel fijn dat er iemand mee gaat in die eerste spannende week!

's Maandags gaan we dan naar CSS om Micha te ontmoeten en waarschijnlijk mag hij die dag ook al mee naar het hotel. Heel spannend, maar wat kijken we ernaar uit! Hoe zal Micha zijn? Hoe zal hij reageren?

's Woensdags gaan we dan met de HSL naar Kaohsiung, de geboortestad van Micha. Daar zullen we de rechtbankzitting bijwonen en waarschijnlijk nog een apart interview hebben. Dit is een dagtrip, want het is maar 1,5/2 uur met de trein. Henri gaat echt in pak, want het schijnt echt een officiële rechtbank te zijn! Dat wordt puffen, want ze geven in Kaohsiung flink warm weer aan!

En daarna blijven we lekker een aantal weken in Taipei, de hoofdstad van Taiwan. Micha is dan bij ons, dus we kunnen in alle rust aan elkaar wennen en leuke dingen gaan bekijken en doen.

De terugvlucht is nu geboekt voor woensdag 31 december, dit zou nog wat eerder kunnen worden als het papierwerk in Taiwan wat wil vlotten, maar daar gaan we maar niet vanuit, de Kerstdagen zitten er natuurlijk ook tussen.

We zijn heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan, hoe het in Taiwan zal zijn en vooral hoe het met Micha zal gaan!

Lieve Micha, nog heel eventjes geduld, dan zijn we bij je!

• 26 November 2014 - 19:36

Margreet:

Wat super spannend allemaal! Heel veel succes met de laatste loodjes. We wensen jullie een hele goede reis.

• 26 November 2014 - 20:16

Marga & Family:

Geweldig Mariëtte en Henri!
    We leven met jullie mee, ontzettend spannend allemaal. Dagen vol van betekenis!
    Een goede reis en een warme omarming met Micha gewenst!
    Hopelijk zien we jullie allen gezond en gelukkig weer terug in 2015.
    Veel liefs uit Kaatsheuvel

• 27 November 2014 - 09:04

Mira:

Het begint nu echt op te schieten zeg !!!!!

Alvast een geweldige tijd toegewenst.

Veel liefs Mira

• 27 November 2014 - 17:15

Cirsten:

Goed reis!

We zien uit naar jullie volgende verhaal!

Groetjes Cirsten

• 28 November 2014 - 15:17

Aster En Tijmen:

Lieve Henri en Mariette,

heel veel plezier en alle goeds op deze-reis-van-jullie-leven!
    Op weg naar je zoon, eindelijk!

groeten
    Aster en Tijmen

• 29 November 2014 - 09:52

Willie En Wim Beukhof:

Beste Henri en Mariette,

Wij wensen jullie een goede reis en een warm ontvangst van dat mooie mannetje Micha.

Groeten Willie en Wim.

• 29 November 2014 - 18:07

Papa En Mama Den Bok:

Hoi lieverds,
    We hebben jullie uitgezwaaid en jullie mooie reis met een prachtig doel... is begonnen.
    Probeer er van te genieten. En we zien uit naar het volgende contactmoment.
    Liefs papa en mama xxx

• 30 November 2014 - 11:20

Lenievandenherik:

Lievekinders fijn dat jullie er zijn we warenbest gespannenhoor geniet van alleswat jekrijgt en veel liefs van opa en oma

• 30 November 2014 - 12:24

Liesbeth En Henk:

Hallo alle drie,
    Het is een spannende tijd maar zeker ook een verwachtingsvolle tijd. Toepasselijk op deze eerste Adventszondag.
    We wensen jullie alle drie een liefdevolle omarming toe.
    Goede reis en alle zintuigen op scherp.
    Groet.
    Liesbeth en Henk

• 30 November 2014 - 13:04

Rick, Krista, Jesper En Hugo Hobo:

Geniet van jullie eerste ontmoeting met Micha!
    We wachten vol spanning op jullie volgende blog...