De reis! - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Henri en Mariëtte Dekker - WaarBenJij.nu De reis! - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Henri en Mariëtte Dekker - WaarBenJij.nu

De reis!

Blijf op de hoogte en volg Henri en Mariëtte

30 November 2014 | Taiwan, Taipei

Zaterdag 29 november zijn we rond 15.30 uur thuis vertrokken.
We hebben een hele goede vlucht gehad, maar helaas wel weinig geslapen.... Om 15.30 uur (Taiwan tijd) zijn we geland op Taiwan!
We hadden onze koffers al snel te pakken en werden door Henry Wang naar het hotel gebracht.

We hebben een mooie kamer met een woonkamer/keukentje en een aparte slaapkamer met daarachter nog een klein 'kantoortje'.
Het ziet er allemaal heel netjes uit!
Toen we in het hotel kwamen zijn we even in de douche geweest en daarna zijn we naar de 101 gegaan (hele hoge toren in Taipei). Daar hebben we met stokjes gegeten! Toch wel lastig, hoor! Maar goed... na 4,5 week gaat dat straks natuurlijk gesmeerd!

Daarna zijn we nog naar de Shilin Night Market geweest, een soort bazaar waar heel veel te koop is (kleren, schoenen, prullaria, eten, enz.). Echt leuk om dit mee te maken!

Nu zijn we weer in het hotel. Net de hele hotelkamer versierd met slingers, Micha's bedje opgemaakt en de koffers uitgepakt.
We zijn er klaar voor! Nog 1 nachtje slapen (hopen we dan...) en dan zullen we Micha zien! Spannend hoor, maar ook heeeeel leuk en bijzonder!

• 30 November 2014 - 16:52

Martin En Rian:

Fijn dat de reis zo goed is gegaan! Geweldig om op deze manier met jullie mee te mogen gaan :). Nog even en dan mogen jullie Micha in jullie armen sluiten! Groetjes vanuit Andel

• 30 November 2014 - 16:56

Joke:

Henri en Mariëtte,

fijn dat jullie een goede vlucht gehad hebben! Ja nu nog één nachtje slapen ik denk een onrustige nacht voor jullie, veel te spannend. We blijven jullie volgen. Veel geluk met Micha.

Liefs,
    Joke

• 30 November 2014 - 17:00

Papa En Mama:

Hoi lieverds,
    Fijn dat de reis goed is gegaan. Nu nog maar 1 nachtje en dan is het EINDELIJK zover. Dan mogen jullie Micha in jullie armen sluiten. Geniet van dit erg bijzondere moment. Liefs van papa en mama den Bok

• 30 November 2014 - 17:10

Wieneke:

Ha Henri en Mariëtte,

Wat mooi om zo mee te mogen reizen! Spannend hoor. Geniet van deze tijd en morgen.... Eindelijk mogen jullie Micha zien en vasthouden! Super.

Groetjes Wieneke

• 30 November 2014 - 17:11

Petra En Jan Emma En Hugo:

Haha! Eten met stokjes?dat wilde wij wel eens zien.
    Als wij morgen op school zijn hebben jullie Micha al.
    Stuur maar snel een fotootje hoor! Wij bidden voor jullie als we naar bed gaan.

• 30 November 2014 - 17:13

Hugo:

Hugo wil nog een grappig woordje typen voor Micha:

Bhgykmnbhgytfcvglpoiudfcvgbhnjuytgfvcxdzsawqjhbkplm
    Kmnnbbvgf

Hugo

• 30 November 2014 - 18:31

Marga & Family:

Ha Mariëtte en Henri,
    Geweldig om te horen!
    Alleen al naar de andere kant van de wereld gevlogen te zijn is al bijna ongelofelijk!
    Morgen een gedenkwaardige dag voor jullie!
    In gedachten zijn we erbij,
    Veel liefs,
    Marga, René, Aiden en Milo
    xxx

• 30 November 2014 - 20:22

Marjan Muilwijk:

Beste Henri en Mariétte,

Leuk om zo te kunnen meelezen met jullie ervaringen.
    Geniet morgen van het moment met jullie Micha!

groetjes,
    Marjan

• 30 November 2014 - 22:07

Jurrijan, Annet En Gijs:

Hallo H+M,
    Wat leuk, om met jullie "mee" te mogen reizen! Geniet van de tijd die komen gaat!
    We kijken uit naar jullie volgende verslag.
    Jurrijan, Annet en Gijs

• 30 November 2014 - 23:38

Opa En Oma Treffers :

Lieve Henri enMariette Wat fijn dat de reis goed is gegaan.Jullie hebben al veel dingen gedaan zeg.

• 01 December 2014 - 07:40

Tiem En Atie:

Hallo Henri en Mariette. Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Nu volgt een spannend en groots moment, namelijk de ontmoeting met jullie zoon Micha. We hopen en bidden voor jullie dat dit goed mag gaan. Heel veel goeds toegewenst en geniet van jullie zoon. Groetjes Atie en Tiem.

• 01 December 2014 - 08:39

Ronald -Alinde -Marijn- Wan Zhong:

Ha Henri en Mariëtte,
    Jullie zijn er al.. pittige reis achter de rug.. konden jullie de ogen nog wat open houden? Heerlijk het lange wachten eindelijk voorbij! Als jullie dit lezen hebben jullie zeer waarschijnlijk Micha al ontmoet. Wat een bijzonder moment zal dat zijn, om nooit weer te vergeten! We wensen jullie een hele fijne dag, en "reizen" graag met jullie mee: )
    Groetjes uit Staphorst

• 01 December 2014 - 09:19

Edith:

Fijn dat alles zo goed is gegaan.
    Jullie hebben al veel gedaan!
    Ik ben erg benieuwd hoe de ontmoeting met Micha is gegaan en hoe het nu met jullie gaat!
    Geniet van alles!

Arie-Jacob, Edith en Juda Dekker

• 01 December 2014 - 10:03

Groep 7b:

Lieve juf,

We hebben in de klas een paar foto's bekeken, we leven met jullie mee en hopen op goed nieuws.
    Veel succes.

Groetjes van uw 'oude' klas.

• 01 December 2014 - 11:45

Lou Goedel:

Hoi Henri en Mariëtte,

Leuk om jullie zo te kunnen volgen.
    Fijn dat de reis goed is verlopen. Nu nog even geduld hebben.
    Ik hoop dat jullie een hele fijne eerste ontmoeting met Micha mogen hebben.
    Geniet van alle mooie dingen daar.

Lou Goedel