Wat een schatje!! - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Henri en Mariëtte Dekker - WaarBenJij.nu Wat een schatje!! - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Henri en Mariëtte Dekker - WaarBenJij.nu

Wat een schatje!!

Blijf op de hoogte en volg Henri en Mariëtte

01 December 2014 | Taiwan, Taipei

En toen was het zover... maandag 1 december.... Micha-dag!
Na een onrustige nacht gingen we rond 10.00 uur op weg naar het kindertehuis.
Daar moesten we de slippers en schorten aan en daarna gingen we naar boven, naar Micha toe! Hij was in het speelgedeelte op de trampoline aan het spelen. Er werd verteld dat hij de hele dag al op pad wilde, om 8.00 uur had hij zijn schoentjes al aan! Hij was dan ook helemaal gericht op 'weg gaan'. In eerste instantie was Micha heel verlegen en niet van zijn verzorgster weg te krijgen. Om hem wat ruimte te geven, zijn we even de papieren gaan tekenen (Micha stond toen al klaar met zijn tassen in de hand) en daarna kregen we nog een rondleiding door het huis. Leuk om al die schattige, lachende kindjes te zien en te zien waar Micha gewoond heeft.
Micha had het echter wel gezien in de 'CSS Nursery' en kon niet wachten om met de auto mee te gaan.
Toen Dorien klaar was met het maken van foto's voor andere ouders, zijn we met de auto weer naar het hotel gegaan. 'Yes, eindelijk, we rijden', dacht Micha! In de auto viel hij al in slaap....

In het hotel was hij eerst ook wat verlegen, maar hij begon al snel te spelen, vooral met de bal en de ballon.
Na een half uurtje in het hotel zijn we bij een 'Food Court' in de buurt wat gaan eten (dit zijn allemaal restaurantjes met in het midden een grote plaats waar je kunt gaan zitten, waar je ook besteld hebt).
Micha heeft ook lekker wat brood mee gegeten.

Daarna zijn we terug gegaan naar het hotel en hebben wat gespeeld met Micha, geskyped met de trotse opa's en oma's, en daarna zijn we nog naar het speeltuintje geweest. Micha vindt alles leuk, vooral in de buggy zitten en ergens naartoe gaan, maar.... als hij weer uit de buggy moet (of dit nu op de hotelkamer is, of bij het speeltuintje), protesteert hij luidkeels! Maar goed... met wat afleiding gaat hij zo weer spelen.

's Avonds zijn we met z'n drieën ook lekker wat gaan eten (en Micha lustte alles!). Daarna is Micha lekker in bad gegaan (wat een plezier met een badeendje!) en toen ging het kaarsje helemaal uit. Zelfs de fles is er slapend in gegaan. Nu ligt hij heerlijk in zijn bedje te slapen!

Wat een geweldige dag! Wat was hij eerst verlegen, maar wat wilde hij al graag opgetild en geknuffeld worden aan het einde van de dag.
Hij doet alles van ons na en lijkt best rustig. Wat er in zijn hoofdje omgaat, zouden we best willen weten, want dat zal veel zijn!

Wat zijn we blij met onze Micha, ons zoontje! Een schatje (met een behoorlijk eigen willetje!)! Wat is hij welkom!

• 01 December 2014 - 14:46

Mira:

Ik zit hier met kippenvel EN tranen in mijn ogen. Wow....

En nu GENIETEN !!!!

• 01 December 2014 - 15:11

Groep 7b:

We hebben meteen na 15.00 uur met een klein groepje dames de foto's bekeken. De oooh's en de aaah's waren niet van de lucht. Wat een prachtige foto's en wat een lief mannetje. Volgens Jasmijn past Micha 'helemaal bij de juf'! Ook Alma, Lisa F., Carezza en Daniëlle vinden hem superschattig. En ik natuurlijk ook!! Geniet met volle teugen.

• 01 December 2014 - 15:12

Nella:

Wat fantastisch, nu is het echt! Gefeliciteerd met dit lieve kleine mannetje.
    Liefs, Nella

• 01 December 2014 - 15:12

Wieneke:

....... Mooi! Wat een bijzondere dag!

• 01 December 2014 - 15:27

Ina En Aart:

Lieve Henri en Mariette

Wat een prachtige foto's gefeliciteerd hoor, nu hoort hij bij jullie!
    Geweldig hoor geniet er maar van en we blijven jullie volgen hoor.
    Lieve groetjes van Aart en Ina en Rosanne

• 01 December 2014 - 15:36

Familie Lier:

Wat een prachtig mannetje! Van harte gefeliciteerd met jullie Micha.. eindelijk jullie mogen nu echt zijn ouders zijn! Slaap lekker voor straks: )
    Groetjes Ronald ALinde en kids

• 01 December 2014 - 15:42

Papa En Mama DB:

Zakdoeken werk!
    Super, fijn dat het zo goed gaat!
    Geniet er lekker van lieverds. Jullie stralen van oor tot oor.
    Een geweldige kleinzoon.

• 01 December 2014 - 15:46

Edith:

Gefeliciteerd kersverse papa en mama!
    Wat een schatje is Micha en wat fijn dat de overdracht zo goed verliep!
    Geniet van elkaar. Het is waarschijnlijk erg druk in het begin ;-)

Groetjes,
    Edith Dekker

• 01 December 2014 - 16:06

Petra:

Wat een lief mannetje! En wat heerlijk dat het al zo goed gaat, echt heel leuk.
    Prachtige foto's hoor,

Liefs en geniet van elkaar, Petra

• 01 December 2014 - 16:07

Henk T.:

Prachtig verhaal...de climax van een lange route er naar toe! En bezig met bal en ballon....nieuwe topper voor Dussense Boys is in aantocht ;-) ...geniet ervan!

• 01 December 2014 - 16:37

Tiem En Atie:

Hallo trotse ouders. Wat een geweldig verhaal. Wat fijn dat het zo goed gaat. Op de foto's is goed te zien dat jullie ervan genieten.

Groetjes Tiem en Atie.

• 01 December 2014 - 16:58

Marga & Family:

Wat leuk om mee te mogen delen met jullie foto's.
    Geweldig dat het zo goed gegaan is allemaal.
    Jullie leven samen kan beginnen!

Veel liefs,
    Marga, René, Aiden en Milo

• 01 December 2014 - 18:16

Teus En Wijnie:

Hallo Henri en Mariette,
    Van harte gefeliciteerd!!
    Wat fijn dat jullie micha nu eindelijk bij jullie mag zijn.
    Geniet maar lekker met elkaar.
    Groetjes Teus, Wijnie, Evalien en Leah

• 01 December 2014 - 19:09

Martin En Rian:

Hier zijn er nog een paar met kippenvel en tranen. Wat geweldig om te zien dat Micha zich al zo thuis voelt bij jullie, papa en mama!!!!! Van harte gefeliciteerd!

• 01 December 2014 - 19:12

Karen:

Eindelijk bij Micha! Dat moet ontzettend fijn zijn.
    Jullie zijn een mooi gezin, geniet ervan!

• 01 December 2014 - 19:17

Joke:

Papa en mama,
    Nu voel je het echt zo denk ik, wat een leuke foto's, wat een leuk ventje geniet er van, maar dat doen jullie ook wel. Jullie stralen gewoon. Leuk dat wij zo met jullie mee mogen genieten met je zoon.

Veel liefs,
    Joke

• 01 December 2014 - 19:37

Fetsje:

Wat een onvergetelijke dag vandaag! Vanaf nu met zijn drietjes verder! Geniet van elkaar en van het prachtige Taiwan!!

groet,
    Fetsje
    www.2depukuithetoosten.blogspot.nl

• 01 December 2014 - 20:30

Joska:

Wat mooi zeg! Geniet van elkaar!

• 01 December 2014 - 20:48

Marjan De Beurs:

Wat fijn, Mariette en Henri dat de reis en het eerste contact zo goed zijn verlopen.
    Hele fijne weken met elkaar en we gaan jullie volgen!
    Ben benieuwd naar alle belevenissen.
    Groeten,
    Marjan

• 01 December 2014 - 22:03

OpaenOmaTreffers:

LieveHenri en Mariette en micha Gefeliciteerd met je mooi zoontjeWat een heleboel foto. S.ik kanj je mails al gevonden krijgen.Dat is knap he vind je ook. Ds. Deruiter heeft Zondag avond ook voor jullie gebeden.Dat alles goed mag gaan de komende weken en dat jullie weer vveilig thuis mogen komen met Micha in jullie gezin Nu de groeten en een dikke ku s voor micha.

• 01 December 2014 - 23:25

Angelina:

Van harte gefeliciteerd met Micha! Heel veel plezier en geluk wens ik jullie toe!
    Een hele bijzondere dag voor jullie en wat leuk te lezen dat alles goed is verlopen. Het is ontzettend leuk om jullie verslagen te lezen en de mooie foto's te bewonderen.
    Gr. Angelina

• 02 December 2014 - 11:42

Margreet:

Gefeliciteerd! Wat een mooie foto's. Ik zie een stralend gezin. Geniet lekker van al die mooie momenten met elkaar!

• 02 December 2014 - 13:51

Familie Bel:

Best Henri, Mariette en Micha,

Wat een lieverd, een heel mooi mannetje!!
    Wat een gelukkige papa en mama!
    Van harte gefeliciteerd. Wat een rijkdom!
    Leuk om zo mee te genieten met jullie. Een fijne tijd toegewenst in Taiwan.
    Hartelijke groeten van Gerard & Marieke en onze 2 Taiwaneese schatten Hannah en Micha

• 02 December 2014 - 14:33

Jurrijan, Annet En Gijs:

Inderdaad, wat een schatje en wat een stralende ouders!!
    Geniet ervan met elkaar en voor morgen heel veel succes!!!
    Groetjes,
    Jurrijan, Annet en Gijs

• 02 December 2014 - 14:45

Jeanette:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
    Fijn dat alles zo rustig en goed verliep in het begin.
    Morgen nog even een hele spannende dag, en dan heerlijk gaan genieten met elkaar van al dat moois in Taiwan.
    Sterkte voor morgen hoor.
    En een hartelijke groet van,
    Hans, Jeanette en Anna-Lynn (ook uit CSS Taiwan)

• 02 December 2014 - 18:19

Greet:

Lieve Mariette, Henri en Micha
    Van harte gefeliciteerd met het 'komen' van dit prachtige jongetje in jullie leven.
    Het ziet er allemaal heel ontspannen uit en nu natuurlijk benieuwd naar de dag bij de rechter!
    Sterkte! Groet: Greet

• 02 December 2014 - 18:46

Wim En Willy:

Henri en Mariette van Harte Gefeliciteerd met jullie lieve manneke,fijn dat alles zo goed heeft mogen gaan,geniet er van,heel mooi dat wij zo met jullie mee mogen kijken hartelijke groeten van Wim en Willy

• 03 December 2014 - 09:21

Ciska Peels:

Van harte gefeliciteerd met Micha. Wat een prachtig gezin is hier gevormd.